Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky  

I. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) jsou dle § 1751 a  násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vydané  společností:  

Barefoo store s.r.o.  

IČO: 19818921  

se sídlem: Záhřebská 562/41, Vinohrady, 120 00 Praha 2  

Zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Praze, spisová značka C 391258.  Kontaktní údaje:  

E-mail: info@barefoo.cz 

tel.: 774 125 794

Adresa pro zasílání: Barefoo.cz, Palackého 497, 282 01 Český Brod.  

(dále jen „Prodávající“)  

  1. Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické  osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel,  nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „Kupující“) prostřednictvím  webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese  www.barefoo.cz. (dále jen „internetový obchod“).  
  2. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná  ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Obchodních  podmínek.  
  3. Tyto Obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.  

 

II.Informace o zboží a cenách  

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou  uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Informace o rozměrech  a subjektivních vlastnostech zboží jsou orientační a Prodávající nenese zodpovědnost za  správnost těchto údajů. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny 

zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě.  Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných  podmínek.  

  1. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního  charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a  dodáním zboží, a to jak v rámci České republiky, tak do zahraničí.  
  2. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se  Prodávající s Kupujícím jinak.  

 III.  Objednávka a uzavření kupní smlouvy  

  1. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti  s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní  hovory), hradí Kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.  
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:  
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v  internetovém obchodě,  
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.  
  1. Při zadávání objednávky si Kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a  doručení.  
  2. Před odesláním objednávky je Kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do  objednávky vložil. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko  "odeslat objednávku". Až v tuto chvíli je zboží rezervováno, do té doby je zboží k  dispozici dalším Kupujícím, ačkoli je vložené v košíku. Údaje uvedené v objednávce jsou  Prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech  povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Kupujícího o tom, že se  seznámil s těmito Obchodními podmínkami.  
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle Prodávající Kupujícímu potvrzení o obdržení  objednávky na e-mailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se  považuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální Obchodní podmínky  Prodávajícího.  
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodávající splnit,  zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku nebo mu nabídku  poskytne telefonicky. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a  kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této  nabídky Prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu či telefonickým odsouhlasením.  
  5. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku  telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail Prodávajícího uvedený v těchto Obchodních  podmínkách. V případě, že je objednávka již v procesu expedice, má Prodávající nárok na  kompenzaci nákladů spojených s přípravou vyřízení objednávky, zejména požadovat  náklady na balené a poštovné, byly-li již vynaloženy Prodávajícím.  
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny  zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen 

dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje  Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou  adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní  smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím  na e-mailovou adresu Prodávajícího.  

  1. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to  zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči  Prodávajícímu.  
  2. Do okamžiku převzetí zboží Kupujícím je Prodávající oprávněn kdykoliv od kupní  smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí Prodávající Kupujícímu kupní cenu bez  zbytečného odkladu, při čemž použije tentýž platební prostředek, který použil Kupující  pro úhradu kupní ceny, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.  
  3. Prodávající ověřuje spokojenost Kupujícího s nákupem prostřednictvím e-mailových  dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je Prodávající zapojen.  Dotazník je odeslán při každém nákupu, pokud Kupující ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č.  480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jeho zasílání neodmítne.  Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno  zákazníky provádí Prodávající na základě svého oprávněného zájmu, který spočívá ve  zjišťování spokojenosti Kupujícího s nákupem. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování  zpětné vazby a analýz tržního postavení využívá Prodávající zpracovatele, kterým je  provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely může Prodávající předávat  informace o zakoupeném zboží a e-mailovou adresu Kupujícího. Osobní údaje nejsou při  zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti  zasílání emailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může Kupující  kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s  dotazníkem. V případě námitky dotazník nebude Kupujícímu dále zasílán.  

 

IV. Zákaznický účet  

  1. Na základě registrace Kupujícího provedené v internetovém obchodě může Kupující  přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může Kupující  provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.  
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je Kupující povinen uvádět  správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Kupující při  jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v zákaznickém  účtu a při objednávání zboží jsou Prodávajícím považovány za správné.  
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je  povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho  zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického  účtu třetími osobami.  
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když Kupující svůj  uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z kupní  smlouvy a těchto Obchodních podmínek.  
  5. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to  zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení 

Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích  osob.  

 

V.Platební podmínky a dodání zboží  

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může  Kupující uhradit následujícími způsoby:  
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího, číslo 2402292965/2010 vedený ve Fio bance  
  • bezhotovostně platební kartou v platební bráně Comgate.  
  • bezhotovostně platební kartou  
  • dobírkou v hotovosti při předávní zboží dopravcem  
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve vydejně zásilek Zasilkovna.  
  1. Společně s kupní cenou je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu náklady spojené s  balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí  se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.  
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě  bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 pracovních dnů od uzavření kupní  smlouvy.  
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje Kupující podle pokynů  příslušného poskytovatele elektronických plateb.  
  4. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn  okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího.  6. Prodávající nepožaduje od Kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.  Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.  
  5. Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit Kupujícímu účtenku.  Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě  technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.  
  6. Zboží je Kupujícímu dodáno:  
  • na adresu určenou Kupujícím objednávce  
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou Kupující určil  • osobním odběrem v provozovně Prodávajícího  
  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.  
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v  objednávce Kupujícího a v potvrzení objednávky Prodávajícím. V případě, že je způsob  dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a  případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.  
  3. Je-li Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v  objednávce, je Kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na 

straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo  uvedeno v objednávce, případně Kupující zboží nepřevezme, je Kupující povinen uhradit  náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným  způsobem doručení.  

  1. Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů  zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě  shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující  zásilku od přepravce převzít.  
  2. Prodávající vystaví Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e mailovou adresu Kupujícího.  
  3. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně  nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu,  poškození či ztrátu zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo  okamžikem, kdy měl Kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou  tak neučinil.  

 

VI. Odstoupení od smlouvy  

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako  spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.  
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů  
  • ode dne převzetí zboží  
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží  nebo dodání několika částí  
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy, jestliže se jedná o zboží, které  bylo upraveno na míru podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu.  
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy odešle Kupující ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy  jednoznačné písemné prohlášení Prodávajícímu. Kupující může využít vzorový formulář  k odstoupení od smlouvy poskytovaný Prodávajícím, který je ke stažení na webových  stránkách. Odstoupení od kupní smlouvy zašle Kupující na e-mailovou nebo doručovací  adresu Prodávajícího uvedenou v těchto Obchodních podmínkách.  
  3. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu zboží bez známek  užívání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající nabízí pro vrácení zboží využití formuláře na stránkách www.barefoo.cz. Prodávající poskytuje zákazníkům z České republiky štítek Zásilkovny na vrácení zboží za zvýhodněnou cenu 59Kč. Náklady hradí kupující, a to odečtením této částky z hodnoty vráceného zboží. Pokud kupující tohoto  štítku nevyužije, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i  v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 
  4. Odstoupí-li Kupující od smlouvy, vrátí mu Prodávající bezodkladně, nejpozději však do  14 dnů od doručení vráceného zboží, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na  dodání, pokud Kupující vrací veškeré zboží ze své objednávky. Prodávající vrátí Kupujícímu přijaté peněžní prostředky na bankovní účet Kupujícího, který uvede u vráceného zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak a pokud tím nevzniknou další  náklady.  
  1. Jestliže Kupující využil dopravu zdarma podmíněnou minimální výší nákupu 2 000Kč a  vrácením zboží nesplňuje minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma, budou mu  náklady na dopravu dodatečně naúčtovány, a to v rámci dobropisování a vrácení peněz  za zboží zaslané zpět. Tyto náklady dopravy vychází z ceníku, který je platný ke dni vytvoření objednávky Kupujícím.  
  2. Odstoupí-li Kupující od kupní smlouvy, není Prodávající povinen vrátit přijaté peněžní  prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující zboží předá či dopravce doručí.  9. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je Prodávající oprávněn jednostranně započíst  proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.  
  3. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,  nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil  výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje Kupujícího prostřednictví  e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o  odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání,  které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem  určeným Kupujícím.  

VII.  Řádné užití zboží a péče o obuv  

  1. Kupující je zodpovědný za správné užití zakoupeného zboží. V opačném případě nemusí  Prodávající nést zodpovědnost za práva z vadného plnění, viz odstavec VIII. těchto  Obchodních podmínek.  
  2. V případě obuvnických výrobků jsou veškeré produkty, není-li výslovně uvedeno jinak,  výrobci dodávány jako vysoce módní obuv.  
  3. Při užití zakoupeného obuvnického zboží musí Kupující dbát zejména následujícího:  1. Veškerá obuv, kromě celogumových bot, není určená do mokra, případně deště.  
  4. Je-li obuv vybavena membránou, zvyšuje to její voděodolnost, ale neznamená to, že  sou boty zcela vodotěsné. Tj. při delším působení vody bota prosákne.  
  5. Boty nejsou určené k praní v pračce, pokud to není u daného produktu vysloveně  doporučené.  
  6. Při čištění mokrou cestou může dojít ke změnám v barvě, vzniku skvrn, poškození  lepení apod.  
  7. O boty je potřeba pravidelně pečovat dle následujících doporučení:  
  • Boty ošetřete impregnací již před prvním nošením. Chrání obuv před nečistotami,  zvyšuje voděodolnost, přípravky s UV ochranou brání vyblednutí barev na slunci.  
  • Po nošení zbavte boty čistícím prostředkem prachu a nečistot. Použijte gumový kartáč  na textil / broušenou kůži a hadřík na hladkou / umělou kůži / syntetické materiály.  Doporučujeme použít vhodné čistící prostředky na obuv jako pěnu či lotion.  
  • Hladkou kůži nakrémujte, potřebuje vyživovat, aby nepraskala. Na závěr znovu  impregnujte, a to nejen do mokra. 
  • Přípravky nanášejte pouze na suché boty a nechte působit podle návodu. Ověřte  vhodnost na daný materiál.  
  • U textilních bot se vyhněte užívání čistící pěny a jiných přípravků, které mohou narušit  barevnost látky.  
  • Ošetření pravidelně opakujte po 5-10 nošeních či po intenzivním znečištění.  
  • Pro zachování zdravotní nezávadnosti a vhodnosti pro děti do 3 let používejte přírodní  péči o obuv z řady Organic či Eco-friendly.  
  • Nevystavujte zboží na slunci, neperte v pračce, nesušte v sušičce ani intenzivním vlivem  tepla na radiátoru, fénem apod.  

VIII.  Práva z vadného plnění  

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající  odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:  
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti,  které Prodávající nebo výrobce popsal, nebo které Kupující očekával s ohledem na  povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné  
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží  tohoto druhu obvykle používá  
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li  jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy  
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti  
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů  
  1. Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:  
  • je-li vada na věci v době převzetí, a přesto byl výrobek používán (jedná se nejčastěji o  křivé šití, odlišné velikosti levé a pravé boty, nerovnosti podrážky apod.)  
  • je-li vada na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny  
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to  z povahy věci (např. materiál, který podléhá odírání)  
  • jde o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)  
  • reklamace může být zamítnutá v případě rozsáhlejšího poškození – vadu je nutné řešit  v počátku vzniku  
  • vada je způsobena Kupujícím-spotřebitelem a vznikla-li nesprávným užíváním (odírání,  ošoupání, promáčením, používáním pro nevhodné účely), skladováním ve vlhku, 

nesprávnou údržbou – absence pravidelné impregnace a krémování, praním,  nevhodným čištěním, aplikací čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost,  sušením sálavým teplem, v sušičce či fénem, vystavováním slunci, zásahem Kupujícího spotřebitele či mechanickým poškozením – viz Odstavec VII. Řádné užití zboží a péče o  obuv  

  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv Prodávajícího  
  1. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit  datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech  Prodávajícího z vadného plnění – záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.  
  2. Prodávající má právo reklamaci zamítnout v případě, že Kupující zboží k reklamaci  předloží znečištěné natolik, že znečištění zásadním způsobem ztěžuje či znemožňuje  posouzení reklamace.  
  3. V případě výskytu vady může Kupující Prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:  • opravu zboží  
  • pokud to není možné, tak výměnu za nové zboží  
  • přiměřenou slevu z kupní ceny  
  • nebo odstoupit od smlouvy  
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:  
  • pokud má zboží podstatnou vadu  
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě   • při větším počtu vad zboží  
  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v provozovně, případně i v místě podnikání.  Prodávající je povinen Kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy Kupující právo  uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje,  jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení  opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Za  okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy byl prodávajícímu oznámen  výskyt vady.  
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník bez zbytečných odkladů řeší reklamaci, je-li  potřeba, tak předá zboží k odbornému posouzení. Reklamace včetně odstranění vady  musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,  pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se  považuje za podstatné porušení smlouvy a Kupující má právo od kupní smlouvy  odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle  Kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) Prodávajícímu.  
  3. Prodávající písemně emailem/telefonicky informuje Kupujícího o výsledku reklamace.  10. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před či při převzetí věci  věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil. 
  4. V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na náhradu účelně vynaložených  minimálních nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace, především  kompenzaci poštovného. Toto právo může Kupující u Prodávajícího uplatnit ve lhůtě do  jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.  
  5. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 10 dnů ode dne, kdy měla být  reklamace nejpozději vyřízena, po této době je Prodávající oprávněn účtovat si  přiměřené skladné ve výši 10 Kč za každý den či zboží svépomocně prodat na účet  Kupujícího. O tomto postupu musí Prodávající Kupujícího předem upozornit a  poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.  
  6. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až  1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992  Sb., o ochraně spotřebitele.  

IX. Doručování  

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat  prostřednictvím elektronické pošty.  
  2. Kupující doručuje Prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenu v těchto  Obchodních podmínkách nebo na kontakt uvedený na webových stránkách. Prodávající  doručuje Kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém  účtu nebo v objednávce.  

 

X. Mimosoudní řešení sporů  

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká  obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,  internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející  se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení  sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z kupní smlouvy.  
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00  Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem  podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013  o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice  2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).  
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.  Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.  Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad  dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.  

 

XI. Závěrečná ustanovení  

  1. Veškerá ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky.  Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany  sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva  spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.  
  2. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu  ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. 
  3. Všechna práva k webovým stránkám Prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu,  včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu  a prvků, náleží Prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat  webové stránky nebo jejich část bez souhlasu Prodávajícího.  
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do  internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující  nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít  negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu  nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové  vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod  nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho  určením či účelem.  
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2  občanského zákoníku.  
  6. Kupní smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v elektronické  podobě a není přístupná.  
  7. Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením  nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění  Obchodních podmínek.  
  8. Přílohou Obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 19.10.2023.